1
Skrivning. Eleven kan skrive enkle ord og sætninger om kroppen, sygdomme, og skrive en kort tekst til et selvportræt.
2
Lytning. Eleven kan forstå detaljer i tekster om en families morgen foran spejlet og en dreng, der er syg. Han kan finde kropsord i et digt og lytte til to samtaler og afgøre om udsagnene er sande eller falske.
3
Samtale. Eleven kan indgå i korte samtaler om, hvad de gør om morgenen på badeværelset, svare på spørgsmål med wenn og weil og svare på spørgsmål til kapitlets tekster.
4
Præsentation. Eleven kan i et enkelt sprog tale om billedkort med kropsord.
5
Sproglig fokus. Eleven kan formulere enkle, klare og forståelige svar på spørgsmål ved brug af wenn og weil
6
Læsning. Eleven kan forstå hovedindhold og detaljer i tekster om en families morgen foran spejlet og en dreng, der er syg. Han kan finde kropsord i et digt
7
Tekster og medier. Eleven kan anvende mobiltelefon til at optage billeder og indtale tekst.
8
Sprogligt fokus. Eleven kan skrive enkle sætninger om en dag i sygesengen, og sætninger til et selvportræt.
9
Kulturmøder. Eleven kan tale om kroppen og sygdom.